13 marca 2014

Romantyczno - wiosenna ramka 3D- DIY

Nie da się ukryć, że wiosnę już widać i czuć. Słonko świeci i rozwesela nasz buzie, zachęca do działania i tworzenia. Więc stworzyłam sobie bardzo wiosenną, romantyczną ramkę, z wiosennymi motylami w jak najbardziej wiosennym żółtym kolorze. Do tego jeszcze ramka jest trójwymiarowa:)


Zachęcam do zrobienia sobie podobnej.
Potrzebne nam będą:
- ramka- moja była wcześniej przemalowana na biało,
- motylki- użyłam starych broszek, ale jak najbardziej mogą być też wycięte z papieru,
- kolorowe, lub nie, papiery- na tło.
Do tego klej na gorąco, farby, linijka, ołówek, nożyczki.




Wykonanie bardzo proste.Najpierw pozbyłam się z broszek agrafek, pomalowałam motylki, potem wycięłam z papierów tło, klejem na gorąco przykleiłam motylki, poskładałam wszystko i gotowe.







Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ramka jest tak ładna, że nawet solo wygląda super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię połączenie szarego z żółtym.Fajnie dobrałaś papier pod motyle!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...