29 lipca 2014

Candy i wakacyjne plany

Chwilowy brak mojej osoby spowodowany nieznośnymi upałami przerywam postem na temat tego co, mimo wszystko udało mi się zrobić, choć pot zalewał oczy i wszystko kleiło się do wszystkiego :)
No dobra, wcale nie było tak źle, a takie upały to ja nawet lubię i oby jak najdłużej pogoda nas rozpieszczała, to jednak przyznaję się bez bicia, że drugą połowę lipca spędziłam leniwie i rodzinnie, zapominając trochę o blogu.
Aby Wam to wynagrodzić, zapraszam na candy.


Gorące candy, w którym do wygrania jest ta właśnie spódniczka. Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z cytrynowo- truskawkową bezą. Jest śliczna, po prostu.
Oszalałam? Tak! To przez te upały.

A teraz odrobina zasad. Gotowi?
W zabawie może wziąć udział każdy! Nie musisz posiadać bloga, ani konta na Facebook'u.
Jedyne, co musisz zrobić, to zostawić komentarz pod tym postem. Nie ma innego sposobu, a ten jest  naprawdę banalnie prosty. Mam tylko jedną prośbę. Jeśli jesteś anonimowym czytelnikiem, podpisz się na końcu w komentarzu, np. tak: Aga M. z Chorzowa.
To wszystko? 
Tak. To naprawdę jest proste.

Ale jeśli posiadasz bloga i/lub konto na Facebooku, to oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli umieścisz u siebie powyższy banerek i/lub polubisz moją stronę : https://www.facebook.com/pages/Blog-Kreatywna-Ja/




Podaję wymiary spódniczki:
- pas: 2 x 20 cm (bez rozciągania), max: 2 x 25 cm;
- biodra: 2 x 27 cm;
- długość: 30 cm.

Przy okazji pokażę spódniczkę, którą uszyłam na zamówienie dla małej Majeczki, i która poleciała już do nowej właścicielki.





I już tak całkiem na koniec informacja, że od dziś, czyli 29.07. do niedzieli 03.08. wybywam się troszkę pourlopować, więc będę niedostępna raczej całkiem. A od sierpnia wracam z nowymi siłami.
Was za to proszę o udział w zabawie gdziekolwiek tylko jesteście :)

Pozdrawiam.


25 komentarzy:

  1. Śliczna :) chrzesniaczce bym dała :) oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam 3 ksiezniczki :) na jedna z nich bedzie na pewno dobra :) A jest przecudna! Jak wszystkie zreszta, ktore uszylas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Banerek na Blogu juz jest :) i fb tez zarzuce.

      Usuń
  3. Z radością kurcgalopkiem podążam by brać udział w Tym cudnym Candy!
    Banerek powiewa na blogu, na fb też wrzucę :)
    Moc pozdrowień!
    ps. Podziwiam wspaniałości z tegoż bloga.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Córcia byłaby wniebowzięta jakby na urodziny (12.08) taką dostała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udział biorę i ja :) Grzechem byłoby nie spróbować wygrać cudnej spódniczki dla mojej księżniczki :) na fb też wrzucę ... :) bloga niestety jeszcze nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleksandra Lewandowska31 lipca 2014 13:14

    Noo ten anonimowy to ja :) Coś mi nie wskoczyło :) dobrze że się zorientowałam :) Jeszcze raz takie cudo dla mojej Karolci byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :D dla naszej Marianny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale boska! Biorę udział bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie ma takich dla większych dziewczynek?:p
    Maja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można u mnie zamówić :)

      Usuń
    2. Co za cudo córka byłaby w niej non stop !!! L.p. Chorzów

      Usuń
    3. Ojej... Z przyjemnością biorę udział dla siostrzeniecy 😊 Kasia g

      Usuń
  10. Może tym razem mi się uda ;) Martyna górny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zgłaszam :) szyć się dopiero uczę, ale takie cudo to chyba nigdy nie wyjdzie spod moich rąk... może powinnam zostać przy szydełku ;) Zaraz wrzucę banerek do siebie na bloga i przy okazji zapraszam do pooglądania moich szydełkowców ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział w zabawie. Spódnisie prześliczne!!! i lecę polubić profil na FB :) gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska!!!! Apetycznnie superaśna;-) w sam raz dla mojej siostrzenicy;-)....przypuszczam a nawet jestem tego pewna że się jej spodoba. !!!!! ;-).... Iwona z Kątów

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna chętna do odbioru!!! Cudowna akurat na urodzinki dla mojej księżniczki. Sylwia z C.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna!!! idealna na roczek mojej siostrzenicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla wnusi zgłaszam chęć udziału ela z wierzchlasa

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne. Marta B :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A tak na wszelki wypadek spróbuję :) Cudo musi być mojej księżniczki...
    Aleksandra Lewandowska z Choszczna

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja włączam się do zabawy piękne spódniczki pozdrawiam Justyna p.z.z lodzi

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kiecka w sam raz na letnie upaly x) Renia k z lodzi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...