06 stycznia 2014

Świąteczno- zimowe poduszki

Święta już za nami, za oknem wiosna, a u mnie nadal świątecznie, bo nic nie poradzę, lubię takie klimaty, a ponieważ w okresie przedświątecznym nie miałam okazji pokazać swoich tworów, dziś pokażę zimowo-świąteczne poduchy, które uszyłam na tę specjalnie okazję.

Od dawna marzyła mi się futrzasta poduszka, lecz ceny tych, które mi się podobały skutecznie mnie odstraszały. Jakaż była moja radość, gdy pewnego dnia moja mama oznajmiła, że wyszperała w ciuchlandzie fajny kawałek białego futerka. Od razy zabrałam się do pracy i powstała taka oto poduszka.


Uwielbiam ją. Jest milusia i mięciusia. A za nią chowa się prosta poduszka w pieczątkowe choinki. Sposób wykonania bardzo prosty- ziemniak, farba i dobra zabawa. I też ją uwielbiam.




U Tosi w pokoju też nadal świątecznie, a łóżeczko zyskało też nowe okrycie i nowe poduszki.


Różowa poduszka z reniferem. Nie miałam różowej tkaniny, więc białą zafarbowałam. To był eksperyment. Do miski z wodą wlałam trochę różowej farby akrylowej i zamoczyłam w niej materiał. I udało się. O trwałości tego sposobu jednak nie mogę nic powiedzieć. Jeszcze jej nie prałam.
Niebieska jest ze starej sukienki i znów wykorzystałam ziemniaczane pieczątki.
Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i futerko również do Tosi zawędrowało.



A na koniec podusia w kształcie choineczki z kolorowymi bombkami, uszyta również przeze mnie.


Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...