04 września 2014

Przechowywanie drobne

Coraz więcej się tego zbiera w pokoju Tośki. Mówię tu o całej tej dziecięcej drobnicy: zabaweczkach, figurkach, przyborach malarskich i skarbach różnego rodzaju. Taki natłok często prowadzi do bałaganu, a ja strasznie go nie lubię :). Lecz, żeby ładnie wszystko pochować i posprzątać, trzeba mieć do czego. Więc każda liczba pojemników, koszyków, pudełek i sprytnych schowków się przyda. Byleby wszystko leżało na swoim miejscu.

Z okazji rozpoczęcia nowego roku przedszkolnego, Tośka dostała nową wyprawkę. Nowe kredki, mazaki, farby, nożyczki, pieczątki, kartki i karteluszki. Wszystko trzeba było gdzieś pochować. Nie miałam niestety gdzie. Z pomocą przyszły czeluści dziadkowego garażu, w którym znalazłam skrzyneczkę idealną na przybornik



Wystarczyło pomalować, dorobić przegródki i gotowe.
Kółka są wycięte z papieru. Dziurkaczem :) I przyklejone taśmą. Wiem, poszłam po najmniejszej linii oporu, ale uwierzcie, nie miałam żadnego lepszego pomysłu...


Skrzyneczka przed przeróbką.


Bawiąc się białą farbą machnęłam szybciutko ikeowskie pojemniczki. Literki również wycięte z papieru:)


Zmontowałam też bardzo, ale to bardzo przydatny schowek, czyli małą półeczkę pod blatem stolika. Tosia nie ma jeszcze biurka z prawdziwego zdarzenia z szafką i szufladami, więc taka rzecz się naprawdę przyda. Teraz już ma gdzie schować swój blok, kolorowy papier czy inne przdasie o formacie A4 i większym, i ma je zawsze pod ręką, w swoim pokoju, a nie w mojej komodzie, co dla niej jest naprawdę bardzo ważne :) 



Na koniec pokażę jeszcze parę małych, plastikowych koszyczków, które wypatrzyłam wczoraj w naszym markecie za kilka złotych. Małe, zgrabne, poręczne, w pastelowych kolorach. Pasują wielkością na wąską półkę i pochowały nareszcie figurki smerfów, które choć bardzo lubię, to spędzały mi sen z powiek, gdy zbliżał się dzień wycierania kurzy. Rozumiecie mnie, prawda...?
I chyba dokupię jeszcze takie dwa.



Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Wow, świetnie wykorzystałaś pudełko! A koszyki na różne figurki - rozumiem Cię świetnie! Super wyszła podwieszana półeczka na blok, jak dla mnie świetnie przerabiasz pokoik swojej córci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita jesteś, przybornik świetny, ale półka na blok mnie powaliła. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...