25 czerwca 2014

Na różowo

Wpadam szybciutko tylko z krótką informacją, że w sklepiku znalazła się nowa, klasycznie różowa pettiskirt. Tym razem trochę dłuższa niż poprzednie, ale równie piękna, oczywiście.


Zdjęcia tym razem bez modelki, która cieszy się z ostatnich dni w przedszkolu. Choć raczej bardziej się smuci, bo wizja całego przyszłego miesiąca spędzonego z mamą, nie jest taka cudowna jak 7 godzin wspólnych zabaw z koleżankami :) Dobra, może troszkę przesadziłam, nie będzie tak źle. Jakoś sobie poradzimy. Na pewno szycie spadnie na drugi plan, dlatego uwijam się teraz jak mogę, by zrobić jak najwięcej, ale mam nadzieję, że nie opuszczę Was na cały przyszły miesiąc, będę może tylko wpadać rzadziej.
Dlatego już nie przynudzam. 
Zapraszam do obejrzenia nowej spódniczki i do mojego sklepiku: http://pl.dawanda.com/shop/AgnieszkaMalaka 
i na mojego FP: https://www.facebook.com/pages/Blog-Kreatywna-Ja/.





Pozdrawiam już prawie wakacyjnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...