21 czerwca 2014

Nowe pettiskirt w pięknych kolorach

Witam weekendowo.
Tak wiem, troszkę mnie nie było, ale tylko przez to, że szyłam, szyłam i szyłam. A ponieważ ten tydzień jakiś taki dziwny był, wolne w czwartek było czy coś, no to mi się troszkę ten czas poświęcony na szycie porozjeżdżał i trwało to wszystko troszkę dłużej niż zakładałam. Ale już skończyłam. I powstały trzy nowe pettiskirt w cudownych, modnych kolorach: szarym, fuksji i turkusie.
Spódniczki oczywiście już są dostępne do kupienia w moim sklepiku na DaWandzie :)
Ale już nie będę przynudzać. Zapraszam do oglądania. Ostrzegam- duuuużo zdjęć.


SZARA- delikatna, piękna i romantyczna. Idealna dla troszkę rozbrykanej uczennicy :)








FUKSJA- bardzo soczysta i rzucająca się w oczy. Dla dziewczynek, które lubią się wyróżniać.








TURKUS- idealny na letnie dni. Od samego patrzenia robi się chłodniej.








 Wszystkim, którzy dobrnęli do końca postu, bardzo, bardzo dziękuję i jeszcze raz przypomnę, że wyżej pokazane spódniczki można u mnie kupić, lub zamówić w wybranych przez siebie kolorach.

Pozdrawiam.

P.S. Po weekendzie oczywiście wracam do szycia. Tym razem będzie coś nie tylko dla dzieci.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...