04 czerwca 2014

Wzornik kolorów

Wczoraj pół dnia siedziałam przy komputerze. Och, jak ja tego nie lubię, ale czasami trzeba, niestety.
Dzielnie stawiłam czoła technicznym przeciwnościom i przy wykorzystaniu najprostszych znanych mi programów graficznych stworzyłam wzornik kolorów tiulów, z których mogę uszyć na zamówienie pettiskirty. (Oj, informatyk ze mnie żaden). Teraz przynajmniej widać jakie kolory są dostępne i jak ze sobą wyglądają, a wszystkie wyglądają świetnie.
Kolorów jest aż 20! To duży wybór. Dzięki uprzejmości matematycznej głowy mojego męża, dowiedziałam się, że z tych 20 kolorów można uszyć aż 400 różnych kombinacji tiulowych spódniczek. I mowa tu tylko o spódniczkach dwukolorowych + spódniczki jednokolorowe. Jeśli pokusić by się jeszcze o spódniczki w trzech kolorach, no to byłoby tego jeszcze więcej. Niestety ja już nie zliczę ile:)

WOW :)


WZORNIK KOLORÓW


Będzie on dostępny po kliknięciu w zakładkę "Wzornik kolorów", która znajduje się w górnej części bloga pod banerem.

A jeśli chodzi o zamówienia, to z boku strony, pod moim profilem, znajduje się adres mailowy.
Wystarczy napisać:)

Pozdrawiam

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...